Google search engine

Servicedesk medewerker

Wil jij werken bij SLBdiensten, de grootste softwarepartner in het voortgezet onderwijs? Voor ons Commercie team (4 personen) zoeken wij een servicedesk medewerker, die ons eerste lijn aanspreekpunt wordt via telefoon en e-mail voor onze klanten.

Servicedesk medewerker

Servicedesk medewerker

Wil jij werken bij SLBdiensten, de grootste softwarepartner in het voortgezet onderwijs? Voor ons Commercie team (4 personen) zoeken wij een servicedesk medewerker, die ons eerste lijn aanspreekpunt wordt via telefoon en e-mail voor onze klanten.


Voor SLBdiensten zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker. In de afgelopen 25 jaar zijn wij als SLBdiensten uitgegroeid tot de grootse softwarepartner voor het voortgezet onderwijs in Nederland. Primair leveren wij software licenties (Microsoft, Adobe, Security, etc.) aan scholen vanuit een B2B-relatie, waarbij ons label Slim individuele software licenties aan leerlingen en medewerkers beschikbaar stelt voor thuisgebruik.

Voor ons Commercie team (4 personen) zoeken wij een servicedesk medewerker, die ons eerste lijn aanspreekpunt wordt via telefoon en e-mail voor onze klanten. In deze functie heb je veel contact met IT’ers (van IT-manager tot systeembeheerder) van voornamelijk middelbare scholen en mbo’s. Type vragen die je voorbij zult horen komen, zijn product specifiek, account/administratie en advies rondom vervullen IT-behoefte.

Daarnaast zul je ook veel contact hebben met overige interne afdelingen t.b.v. tweede lijn vragen en mogelijke analyse/project ondersteuning. Binnen de functie is het mogelijk om door te groeien naar een commerciële functie, waarbij meer naar buiten getreden kan worden. Wel ligt de focus primair op eerste lijn werkzaamheden.

Wat ga je doen?

  • Beantwoorden eerste lijn klantvragen zowel per e-mail als telefoon;
  • Afstemming binnen organisatie rondom klantvragen;
  • Herkennen van:
    • vraag achter de vraag vanuit scholen;
    • mogelijke efficiency slagen binnen de Servicedesk;
  • Ondersteuning bij commerciële projecten en -analyses.

Wie ben jij?

  • Ervaring met eerste lijn klantenservice;
  • Affiniteit met IT en/of onderwijsmarkt;
  • Je bent communicatief vaardig (schriftelijk en mondeling), nieuwsgierig en zelfstandig;
  • Je bent bereid tot het volgen van workshops en opleidingen om jezelf te ontwikkelen.

Wat bieden wij?

  • Bruto salarisindicatie: €2500 – €2750 per maand;
  • Mogelijkheid om in de Non-profit onderwijsmarkt ervaring op te doen;
  • Doorgroeimogelijkheden richting een commerciële functie;
  • 40-urige werkweek met mogelijkheid om na inwerkperiode ook hybride te werken;
  • SLBdiensten kent uitstekende arbeidsvoorwaarden met o.a. regeling variabele beloning, reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
  • Goed bereikbaar kantoor bij Olympisch Stadion in Amsterdam met een gezellig en compact team binnen grotere organisatie met diverse locaties door heel Nederland.

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Martijn Versteeg, Commercieel manager (tel. 06 38 54 93 49).