Om ons te helpen ons (ICT)-procurementproces verder te professionaliseren zijn we op zoek naar een ervaren Procurement Specialist. Je rapporteert in deze functie aan de directeur. Je geeft leiding aan een procurement officer waarmee je tevens het procurement team vormt.
ICT Procurement specialist
ICT Procurement specialist
Om ons te helpen ons (ICT)-procurementproces verder te professionaliseren zijn we op zoek naar een ervaren Procurement Specialist. Je rapporteert in deze functie aan de directeur. Je geeft leiding aan een procurement officer waarmee je tevens het procurement team vormt.
06-03-2023
Je werkt intensief samen met de diverse stakeholders, waaronder het management. Je werkt 20-30% van je tijd voor de holding Breens Network en bent actief betrokken bij de ontwikkelingen binnen de organisatie, die bestaat uit verschillende bv’s in heel Nederland (Amsterdam, Etten-Leur, Groningen en Zwolle).
Over IT-Workz en Breens Network
Als strategische Educational Technology partner verzorgt IT-Workz – onderdeel van Breens Network – elk aspect van automatisering en informatisering voor onderwijsinstellingen. Met onze oplossingen maken we het werk van onderwijsprofessionals makkelijker en effectiever, zonder de realiteit van de dagelijkse praktijk uit het oog te verliezen. Wij ondersteunen onderwijsinstellingen bij IT vraagstukken in relatie tot visievorming, innovatie, implementatie en beheer. We groeien door naar dé toonaangevende Nederlandse ICT-organisatie gecommitteerd aan onze klanten met name in het onderwijs, met als doel om hen te ondersteunen bij hun digitale transformatie om zo de effectiviteit, kwaliteit van de output, (kosten) efficiëntie en flexibiliteit van hun organisaties te vergroten. Spreekt het je aan om met ons mee te groeien?
Wat ga je doen?
Optimaliseren van ons bestaande procurementproces;
In samenspraak met de ‘interne klant’ ben je verantwoordelijk voor de uitwerking van inkoopspecificaties (prijs, kwaliteit en leveringscondities) en leveranciersselectie;
Je voert de inkooponderhandelingen en realiseert duurzame besparingen;
Je stelt leverancierscontracten op;
Je onderhoudt de relaties met leveranciers en deze relaties bouw je verder uit;
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van het leveranciersbestand en verzorg je jouw eigen administratie;
Je ziet toe op naleving van gemaakte (contract-)afspraken met leveranciers;
Je draagt zorg voor (periodieke) leveranciersbeoordelingen en managementrapportages;
Je geeft leiding aan een procurement officer, waarmee je het team vormt;
Je maakt deel uit van het operationeel management team van IT-Workz.
Wat neem je mee?
Afgeronde hbo opleiding (bijvoorbeeld commerciële economie, bedrijfskundige informatica of bedrijfskunde);
Minimaal 3-5 jaar inkoopervaring in een ICT omgeving;
Kennis van IT (hardware, software en ondersteunende dienstverlening);
Je bent gewend om snel te schakelen;
Resultaatgerichte instelling;
Goede communicatieve en onderhandelingsvaardigheden;
Verantwoordelijkheidsgevoel en een flinke dosis doorzettingsvermogen;
NEVI 1 en 2 als aanvullende opleiding of vergelijkbaar;
Zelfstandig en gericht op continu verbeteren.
Wat bieden wij jou?
Je krijgt een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheden. Je wordt gewaardeerd om wie je bent én wat je doet in een inspirerende en innovatieve omgeving met bevlogen collega’s. Je krijgt uitstekende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden en werkt bij een moderne en innovatieve werkgever. We hebben uitstekende arbeidsvoorwaarden met o.a. mogelijkheden tot inkoop verlof, regeling variabele beloning, pensioen, flexibel en hybride werken, smartphone en laptop.
Solliciteren
Stuur ons je motivatie incl. cv en misschien maken we binnenkort kennis!