Google search engine

HR-medewerker

Ben je administratief sterk en haal jij energie uit het zo soepel mogelijk laten verlopen van HR-werkprocessen? Hou je er van om in een groeiende, veranderende en uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou.

HR-medewerker

HR-medewerker

Ben je administratief sterk en haal jij energie uit het zo soepel mogelijk laten verlopen van HR-werkprocessen? Hou je er van om in een groeiende, veranderende en uitdagende werkomgeving te werken? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou.


Het HR-team van Breens Network bestaat uit 3 personen, een HR-manager, een HR-adviseur en een HR-medewerker. In onze dynamische organisatie komen alle HR aspecten voorbij, waardoor je breed inzetbaar bent.

Wie ben jij?

Je communiceert makkelijk en durft het initiatief te nemen. Je bent een allrounder die het heerlijk vindt niet altijd hetzelfde te doen en je springt bij waar nodig. Je pakt zaken snel op, durft door te vragen als iets je niet helemaal duidelijk is en gaat daar proactief mee aan de slag.

  • Als HR medewerker ben je betrokken bij vertrouwelijke zaken. Hierbij is het belangrijk dat je integer bent;
  • Je hebt een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Kennis van personeelssysteem Loket is een pre;
  • Ervaring met MS Office-pakket (Teams, PowerPoint, Word en Excel);
  • Je bent toegankelijk en kan zowel schriftelijk als verbaal prima communiceren;
  • Je werkt nauwkeurig en bent proactief en leergierig;
  • Je bent bereid tot het volgen van opleidingen in het vakgebied HR/salarisverwerking.

Wat ga je doen?

Je hebt er plezier in om de HR-administratie perfect te organiseren in o.a. Loket en diverse geautomatiseerde systemen. Daarvoor verwerk je mutaties, houd je de HR mailbox bij en geef je antwoord op vragen van (nieuwe) medewerkers, sollicitanten en leidinggevenden. Je neemt initiatief om HR-processen of -systemen te verbeteren. De digitale mogelijkheden hiervoor spreken je aan. Samenwerken is vanzelfsprekend voor je.

  • Je voert een correcte HR administratie in salaris- en personeelssysteem Loket;
  • Je zorgt ervoor dat het in- door- en uitstroomproces goed verloopt;
  • Je behandelt de vragen die binnen komen met name via de algemene HR mailbox;
  • Je verzorgt managementrapportages, zoals verzuimcijfers, personeelsbezetting etc.;
  • Je bijt je vast in de verschillende HR-systemen (pensioen, tijdsregistratie, ziekteverzuim etc.);
  • Je zorgt er voor dat de salarisadministratie en – verwerking correct verloopt.

Wat bieden we je?

Je krijgt een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheden bij een moderne en innovatieve werkgever. Je wordt gewaardeerd om wie je bent én wat je doet in een inspirerende omgeving met ruim 150 bevlogen collega’s.

Je krijgt uitstekende arbeidsvoorwaarden met o.a. marktconform salaris, pensioenregeling, regeling variabele beloning, hybride werken, smartphone, laptop en uitstekende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden.

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Anita Dingemans, HR Businessmanager Breens Network (088-4896700).