Google search engine

2nd line Support Agent

Als 2nd line Support Agent ben jij de vraagbaak voor je collega’s en onze klanten hebben vertrouwen dat jij hen verder helpt met de complexere vraagstukken uit hun organisatie, gerelateerd aan IT i.c.m. onderwijs.

2nd line Support Agent

2nd line Support Agent

Als 2nd line Support Agent ben jij de vraagbaak voor je collega’s en onze klanten hebben vertrouwen dat jij hen verder helpt met de complexere vraagstukken uit hun organisatie, gerelateerd aan IT i.c.m. onderwijs.


Ben jij de 2nd line Support Agent die onze klanten helpt bij vragen over Azure, Office 365, Cloudsystemen en datacenter diensten. Wil jij de branche ondersteunen die er echt toe doet, het onderwijs? Wil jij ruimte om jezelf te ontplooien en ben je op zoek naar een moderne en innovatieve werkgever? Dan is IT-Workz de werkomgeving voor jou. Als Educational Technology partner zijn we één van de grootste ICT werkgevers in de regio. In deze rol van Support Agent ben jij de specialist voor je 1ste lijn collega’s en onze klanten hebben er vertrouwen in dat jij hen verder helpt met de complexere IT vraagstukken uit de onderwijs organisatie.

Wat ga jij doen?

Als onderdeel van het support team ben jij de allround professional van onze organisatie.

  • Oplossen van incidenten en wijzigingen, zelfstandig en in teamverband;
  • Voortgang bewaken en communiceren met de klant over de voortgang en oplossingen;
  • Je bent alert op trends in verstoringen en weet deze te signaleren bij de incidentmanager;
  • Uitvoeren van probleemanalyses;
  • Je bent mede verantwoordelijk voor een excellent kennissysteem;
  • Je draagt bij aan het verbeteren van de processen binnen de Servicedesk;
  • Toegangsbeheer tot de IT infrastructuur door toetsing, controle en toekenning van autorisatieniveaus, systeemrechten, etc.

Samen met het team weet jij ook de complexere vraagstukken te tackelen m.b.t. innovatieve technieken en technologieën van zoals o.a. Azure, Office365, Intune, SSCM, W(LAN) en 2FA. Je beschikt tevens over een basiskennis van IT netwerken.

Je ziet het als een uitdaging om diverse omgevingen van verschillende klanten te beheren. Wanneer je 1st line support collega het probleem niet op kan lossen, neem jij deze over en past jouw kennis en kunde toe om de klant te voorzien van een passende oplossing. Het contact met de klant verloopt voornamelijk telefonisch, maar ook via de e-mail en het algemene ticket systeem.

We werken in diverse diensten tussen 07.00 uur en 18.00 uur.

Wat neem jij mee?

  • Een klantgerichte, initiatiefrijke en flexibele instelling;
  • Een afgeronde opleiding hbo/associate degree/mbo+ ICT of gelijkwaardig;
  • In het bezit van relevante Microsoft certificeringen/hiermee bezig of bereid om deze te halen;
  • Kennis van Azure, Windows Server/SQL Server, netwerken en/of Office365;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een accurate werkhouding om meldingen goed te verwerken;
  • Zelfstandigheid en de bereidheid tot het volgen van workshops en opleidingen om jezelf te ontwikkelen;
  • Je vindt het leuk en ziet het als een uitdaging om met complexe IT-omgevingen te werken.

Wat bieden wij jou?

Je krijgt een uitdagende functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheden. Je wordt gewaardeerd om wie je bent én wat je doet in een inspirerende en innovatieve omgeving met ruim 100 bevlogen collega’s. Je krijgt uitstekende ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden en werkt bij een moderne en innovatieve werkgever.
We hebben uitstekende arbeidsvoorwaarden met o.a. regeling variabele beloning, hybride werken, mogelijkheid inkoop verlof, thuiswerkvergoeding, smartphone en laptop.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Contact

Voor meer informatie over deze functie kun je terecht bij Tim Wassink, Manager Customer Care (tel. 088-4896700).